tisdag 1 september 2009

Sprid vidare.

Ni som har adressen hit, sprid den vidare till andra så att vi får in så många inlägg som möjligt.
För jag är helt övertygad om att det händer jättemycket i den kristna sfären i Piteå idag.
Människor som kommer till tro, helanden, profetior o.s.v.
Även den minsta detalj är viktig, för om vi lägger ihop allt som händer så kommer bilden att växa, och det är just tanken med den här bloggen, att alla kan skriva i den, skicka ett mail till
vackelse@gmail.com så lägger jag eller jonas in det ni skrivit, det går att skriva anonymt även om jag helst ser att ni skriver under inlägget med namn, det blir ju så mycket mer trovärdigt då.

Jesus är otroligt verksam i Piteå just nu, om detta råder det inga tvivel alls.
Lite senare så kommer säkert frågan upp "vad ska vi göra?" och om vi ska göra något så under vilket namn, för jag och jonas (även många andra) är övertygade om att arbetet måste ske över samfundsgränserna om detta ska bära frukt.

På bussen på väg hem från sunderby sjukhus så kom följande ord till mig "uppgifterna är många men belöningen blir stor"

I lördags strax innan konserten med Ådahls så sa gud till mig att jag kommer att vara nära sammanlänkad med Jonas i detta som sker, dagen efter skriver jonas till mig och berättar att en kvinna hade kommit fram till han efter gudstjänsten söndag och säger att Gud sagt till hon att han och jag skulle vara ett team.
Sådana saker sker inte av en slump, och det ärä knappast bara jag och Jonas det händer saker för.
Så skriv till oss och berätta vad gud gör/säger så lägger vi in det här på bloggen.

Guds frid önskar jag er.

//Mats Rutberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar